فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2531 روز پیش
بازدید 850 بدون دیدگاه

اتاق خواب شرقی

اتاق خواب شرقی

سبک های مختلف همیشه به عنوان انتخاب های گسترده و وسیع در برابر افراد مختلف بوده اند. از مدل ها و سبک های مدرن چیدمان گرفته تا مدل های نیمه مدرن، سبک های صنعتی چیدمان همه و همه می توانند برای ایجاد تغییری زیبا در فضای خانگی مورد انتخاب افراد قرار بگیرند. بسته به مبلغی که می خواهید برای دکوراسیون فضای اتاق خواب تان هزینه کنید، می توانید نسبت به خرید و طراحی مدل های مختلف اقدام کنید. در این میان سبک چیدمان شرقی همیشه به عنوان یکی از دعوت کننده ترین و زیباترین سبک هایی که با سبک دکوراسیون ایرانی همخوانی داشته، در فضای اتاق خواب شناخته می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با سبک دکوراسیون شرقی و کاربرد آن در اتاق خواب آشنا کنیم و نکاتی مفید و کوتاه را درباره ی آن برایتان بیان کنیم. پس اگر قصد ایجاد تغییر در فضای اتاق خوابتان را دارید و یا می خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با وبلاگ ایران میز همراه باشید. از محصولات زیبا چوبی و همچنین مشخصات و قیمت تخت خواب و سرویس خواب ایران میز دیدن فرمایید.

اتاق خواب شرقی

یکی از وسایلی که همواره می تواند شما را در زیباتر کردن دکوراسیون و بخش های مختلف چیدمان اتاق خواب همراهی کند، انتخاب رنگ مناسب برای بخش های مختلف دکوراسیون مانند دیوارها، تخت خواب، روتختی، کمد و … است. همواره انتخاب روتختی مناسب یک گام بلند و بزرگ در تعیین رنگ غالب فضا بوده است و بعد از آن رنگ وسایلی چون سرویس خواب، کمد و دراور می توانند در زیباتر شدن و همینطور نمایش بیشتر رنگ غالب فضا به شما کمک کنند. بهتر است علاوه بر ظاهر، به کیفیت ابعاد درونی وسایل نیز نگاهی صحیح و عاقلانه داشته باشید برای مثال با یک هزینه ی معقول و در حد معمول می توان یک روتختی مناسب و یک تشک با کیفیت و با ابعاد متناسب انتخاب کرد تا اینکه بیشتر مبلغ را برای روتختی هزینه کنید و یک تشک معمولی و با کیفیت پایین خریداری کنید.

اتاق خواب شرقی

بعد از انتخاب روتختی و تختخواب مناسب، نوبت به آباژور زیبا و با کیفیت همینطور و دیگر وسایل مورد نیاز مانند میز کامپیوتر می رسد. هر شخص در فضای اتاق خواب به بخش هایی برای انجام دادن کارهای شخصی نیاز دارد و این بخش را می توان در میز کامپیوتر، میز تحریر و صندلی ارگونومیک خلاصه کرد. هرکدام از این وسایل را بهتر است با توجه به ابعاد اتاق خواب و نوع نیازتان انتخاب و سپس از بین مدل های با کیفیت خریداری کنید. ممکن است انتخاب مدل های با کیفیت کمی گران تر و پر هزینه تر بنظر بیاید اما در واقع در طولانی مدت این انتخاب به نفع شما خواهد بود چرا که مدت زمان بیشتری را بدون دردسر و اشکال، آن وسایل می توانند وظایف شان را انجام دهند و از هزینه های اضافی برای شما جلوگیری خواهند کرد و این خود یک گام موثر در صرفه جویی مالی برای شماست. در بخش بعد بهتر است توجهی به موضوع نورپردازی اتاق خواب داشته باشیم چرا که تمامی اجزا در صورتی که با نورپردازی صحیح همراه نشوند، زیبایی و کارایی خود را نمایش نخواهند داد. از جمله وسایلی که می توانند در امر نورپردازی و طراحی جلوه های روشنایی اتاق خواب به شما کمک کنند می توان به لوستر، آباژور و انواع مدل های لامپ هالوژن، اس ام دی و ال ای دی اشاره کرد. هرکدام از این وسایل در بخش های مختلف و در ابعاد مختلف می توانند ایفای نقش کنند. برای مثال آباژور برای تولید نور مقطعی و محدوده ی کوچک بسیار مناسب است در حالی که نمی توان از آن برای تولید نور وسیع و غیر نقطه ای انتظار چندانی داشت. داشتن نشیمن کوچک اما مدرن نیز برای علاقه مندان به دکوراسیون جالب توجه است.

مطالعه کنید:  7 مشکل اساسی برای دکوراسیون فضاها

اتاق خواب شرقی

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

امتیاز محتوا
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز