فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2519 روز پیش
بازدید 688 بدون دیدگاه

چیدمان خانه کوچک با رنگ شاد

رنگارنگ

برای افراد ماجراجو و پرانرژی، طراحی دکوراسیون خانه های کوچک و انتخاب سبک طراحی مطابق با نظر آنها، کاری سخت و چالش برانگیز است چرا که طراح باید از بین رنگ های بسیار به انتخاب بهترین ها بپردازد. در چنین مواقعی احتمالا به اینترنت مراجعه می کنید تا با دکوراسیون های شیک در این زمینه آشنا شوید و بتوانید از آنها ایده گرفته و در خانه خود استفاده کنید. در این پست با آپارتمان های بسیار کوچکی آشنا می شوید که دقیقا از همین تم، یعنی تمی ماجراجویانه در دکوراسیون داخلی خود استفاده کرده که به چشم هر بیننده ای زیبا و دلپسند می آید. برای چیدمانتان از محصولات چوبی ایران میز استفاده کنید و مشخصات و  قیمت میز ناهار خوری , سرویس خواب , تخت خواب و دیگر محصولات چوبی را بیابید.

رنگارنگ

یکی از مهم ترین و شاید مهم ترین قسمت های خانه، اتاق نشیمن است. این اتاق باعث آرامش روحی و روانی ما بعد از یک روز سخت کاری یا مطالعه طولانی مدت می باشد بنابراین باید برای داشتن طرحی زیبا و انرژی بخش در اتاق نشیمن تلاش کنید تا به هدف نهایی خود از یک خانه مرتب و دوست داشتنی رسیده باشید. برای رسیدن به این هدف باید درباره طرح مورد نظرتان فکر کنید و تا جایی که می شود از خلاقیت و ایده های نو و بدیع استفاده کنید. تصاویر این مقاله می توانند نقشی مثبت در باز کردن فکر و ذهن شما ایفا کنند. مدلی که در ادامه مشاهده می کنید هدف خود را طراحی محیطی شاد و پرانرژی تعیین کرده که در اجرای آن نیز کاملا موفق بوده است. رنگ های زیادی در اتاق نشیمن دیده می شوند که به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده و جلوه ای هنری و کامل مانند یک بوم نقاشی ایجاد کرده اند. رنگ های قرمز، سفید، آبی یخی، زرد، سیاه، نارنجی، خاکستری و سبز همگی در یک فضای بسیار کوچک دور هم جمع شده اند بدون اینکه ذره ای محیط را شلوغ و زننده نشان دهند. در عین حال از تمامی وسایل مورد نیاز در فضا هم می توان به خوبی استفاده کرد، وسایلی چون مبلمان، جلومبلی و عسلی و … . البته گفتنی است که هر چه سقف خانه بلندتر باشد این طرح بهتر جواب می دهد.

رنگارنگ

به اتاق خواب که می رسیم شدت استفاده از رنگ های شاد حتی بیشتر هم می شود، این اتاق برای پسر کوچک خانواده طراحی شده و درست مانند پذیرایی خانه، از ترکیب رنگ های متفاوت کنار یکدیگر به زیباترین شکل استفاده کرده است. این رنگ ها به هر وسیله ای که درون چیدمان اتاق قرار می گیرد ظاهری هنری می دهد. فرش زیر تخت خواب ، آباژور بسیار زیبا، روتختی و بالش تختخواب، کفپوش چوبی و در نهایت رنگ های متنوع روی دیوار، همگی می توانند با هم ارتباط برقرار کنند که باعث می شود فضای محیط زننده و آزار دهنده بنظر نرسد. از طرفی بالکن و تراس در آپارتمان ها اهمیت بسیار زیادی دارد به خصوص آنهایی که فضای کوچکی دارند اما متاسفانه توسط ما ایرانی ها نادیده گرفته شده و اغلب به عنوان مکانی برای انبار کردن وسایل یا در نهایت کارهای ساده دیگری مانند پهن کردن لباس و … مورد استفاده قرار می گیرد. اما در دکوراسیون مدرن و پیشرفته، با بالکن همانند یک موهبت الهی رفتار کرده و دکوراسیون دنج و جالبی به آن اختصاص می دهند. حتی بالکن دنج خانه نیز بایستی از رنگ های شاد و مرفه استفاده کند البته نسبت به اتاق نشیمن و اتاق خواب بهتر است میزان استفاده از این رنگ ها در بالکن کمتر باشد.

مطالعه کنید:  سنگ طبیعی یا مصنوعی؟

رنگارنگ

با دیدن برخی مدل ها شاید تعجب کنید که چطوری می شود در یک فضای به این کوچکی، از چنین رنگ های متنوع و شادی استفاده کرد، این کار نشان دهنده ذوق و خلاقیت بالای طراح داخلی و البته صاحب خانه است که محدودیتی برای افکار خود تعیین نکرده اند. تم ماجراجویی برخی مدل ها از فیلم ها و کارتون های دهه ۸۰ الهام می گیرد که هر فردی را به وجد می آورد. رنگ های صورتی و زرد در کنار سفید فضایی بسیار پر انرژی در اتاق اصلی خانه ایجاد می کنند و با نورپردازی مناسب کاملا بجا بنظر می رسند. در حمام و سرویس بهداشتی نیز بهتر است از آبی آسمانی استفاده شود که آرامش بی نهایتی در خود دارد. مورد جالب دیگر لامپ ها و چراغ هایی است که در اتاق های مختلف خانه وجود دارد. در قسمت ورودی خانه بایستی یک لوستر نسبتا بزرگ و با کریستال های درخشان وجود داشته باشد که دست کمی از یک اثر هنری نداشته باشد، چرا که این قسمت از خانه به تنهایی بیش از پنجاه درصد تصور ببینده را شکل می دهد. بعد از گذشتن از راهروی ورودی، وارد اتاق نشیمن می شوید که آنجا هم بایستی از سیستم جالبی برای روشنایی استفاده شده باشد، لامپ های حبابی که با رشته سیم های دراز می توانند ایده ی مناسبی بنظر بیایند. این لامپ ها در صورت ترکیب شدن با آباژور براق فلزی، علاوه بر نشیمن، فضای اطراف را نیز روشن می کنند. همچنین میتوانید با مدل های جدید صندلی تابی با این محصولات آشنا شوید.

رنگارنگ

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضایتان را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز