فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2950 روز پیش
بازدید 751 بدون دیدگاه

چگونه فضایی کوچک اما کافی داشته باشیم؟

دراور

چیدمان فضای کوچک

مشکل کوچک بودن فضا در اکثر خانه ها وجود دارد و دلیل عمده ی آن نبود نظم در نگهداری وسایل مختلف است. با ما همراه باشید تا شما با روش های گوناگون و مدرن تا داشتن یک فضای آرام و زیبا همراهی کنیم. میز تلویزیون خود برای فضای کوچکتان را در ایران میز بیابید.

دراور

در اتاق خواب ها وسایل مختلفی نگهداری می شوند که از جمله ی آن ها می توان به لباس، کفش های اضافی و دیگر وسایل اشاره کرد. دراور یکی از وسایلی است که می تواند لباس هایتان را سامماندهی کند و باعث ایجاد نظم در فضایتان شود. گفتنی است که با توجه به نوع دکوراسیون اتاق تان می توانید دراور های مختلفی انتخاب کنید.

تختخواب

تختخواب

تختخواب علاوه بر اینکه جایی برای استراحت کردن است می تواند برای نگهداری وسایل کوچک هم مناسب باشد مثلا می توانید وسایل اضافی مانند کتاب هایتان را در زیر آن قرار دهید و از کمترین فضا ها بیشترین لذت را ببرید.

کمد

کمد

کمد ها هم برای نگهداری وسایل مناسب اند اما در کمد ها بیشتر لباس های بزرگتر و لباس هایی که نیاز به آویز شدن از چوب رختی را دارند نگهداری می کنند. در این بین کمد هایی وجود دارند که دارای چندین کشوی بزرگ هستند و می توانید علاوه بر لباس حتی وسایل کوچک تان را هم در آنها قرار دهید.

کتابخانه

کتابخانه

امروزه حتی کودکان هم حداقل ده جلد کتاب دارند که برای نگهداری درست و صحیح از کتاب ها بهتر است آنها را در یک کتابخانه ی زیبا و جادار قرار دهید. لازم نیست همیشه کتابخانه ای بزرگ در اختیار داشته باشید، گاهی می توانید از کتابخانه های مدرن و کوچک استفاده های گوناگونی ببرید.

روتختی

روتختی

روتختی یک کالای لوکس نیست و برای یک خواب راحت بسیار ضروری است. این کالا همچنین باعث زیباتر دیده شدن فضای اتاق خواب تان هم می شود و در منظم تر دیده شدن آن نقش بسزایی دارد.

 

سرویس خواب

سرویس خواب

سرویس خواب های با کیفیت و خوش ساخت معمولا دارای کمد و دراور با فضای کافی هستند و از این نظر می توان آسوده خاطر بود که در صورت استفاده ی بهینه، مشکلی برای نگهداری لباس ها که بیشترین مشکل را در اتاق خواب ها ایجاد می کنند نخواهید داشت.

استفاده ی حداکثری از فضا

استفاده ی حداکثری از فضا

یک از نکاتی که فعالان عرصه ی دکوراسیون و چیدمان همیشه سعی در رعایتش داشته اند، استفاده ی حداکثری از فضاست حتی کوچک ترین فضا ها و یا حتی فضا ها بزرگ و وسیع. برای مثال می توانید نظم و زیبایی را در تصویر بالا مشاهده کنید. در صورتی که از فضایتان بیشترین استفاده را ببرید خواهید دید که برای وسایل بیشتر مانند صندلی راحتی تان هم جای کافی وجود دارد.

پاتختی

پاتختی

پاتختی یک میز کوچک با کارایی زیاد و نقسی مهم است بطوریکه طیف وسیعی از وسایل خرد و کوچک را در خود جای می دهد و در عین حال با صرف کمترین انرژی و حتی هنگامی که بر روی تختختواب تان دراز کشیده اید می توانید به وسایل درون آن دسترسی داشته باشید. اما برای تزیین کردن اتاق هم می توانید از آن استفاده کنید و برای مثال یک آباژور رومیزی زیبا بر روی آن قرار دهید تا فضایتان را به سادگی با صرف هزینه ای کم زیبا تر کنید. راه های استفاده از رنگ زرد را در این مقاله بخوانید.

مطالعه کنید:  میز عسلی و جلو مبلی مدرن

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز