فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2521 روز پیش
بازدید 696 بدون دیدگاه

میز آرایش مدرن

میز آرایش

میز آرایش جزئی از مبلمان مهم اتاق خواب به حساب می آید که بیشتر طرحی زنانه داشته و درخشش و جذابیت خاصی دارد. میز آرایش مدرن در این بین شاید به نظر بسیاری آن درخشش و جذابیت میزهای معمول کلاسیک را نداشته باشد، اما مطمئنا وقتی با مشکل کمبود فضا روبرو باشید، هیچ گزینه ای بهتر از میزهای مدرن نخواهید داشت. به علاوه سادگی مدل های مدرن به هیچ عنوان نشان دهنده معمولی بودن آنها نیست، در شکل های زیر مشاهده خواهید کرد که میز آرایش مدرن هم می تواند لوکس و بسیار باشکوه طراحی شود. در نظر داشته باشید که خرید اینترنتی سرویس خواب ودیگر محصولات چوبی ایران میز را به راحتی میتوانید انجام دهید.

میز آرایش

میز آرایش معمولا در گوشه اتاق یا کنار تخت خواب قرار می گیرد و همراه آینه است. البته مدل های بدون آینه هم وجود دارد ولی از آنجایی که صحبت از آرایش است، حتما نیاز به آینه روی میز وجود دارد. این میزها عمدتا همراه با کشو و دراور هستند تا فضای مناسب برای نگهداری لوازم آرایش و البته لباس و پوشاک را نیز فراهم کنند. با این کار قطعا کارایی این مدل ها افزایش خواهد یافت. همین عامل باعث شده میزهای آرایش در کنار زیبایی، کارایی بالایی داشته و استفاده از آنها حتی در اتاق های کوچک نیز توجیح پیدا کند. وقتی صحبت از میز آرایش مدرن می شود انتخاب اول خیلی ها چوب و ام دی اف است. اما به جای این دو مورد، میزهای شیشه ای هم هستند که علاوه بر قیمت پایین تر، به همان اندازه زیبا و تاثیرگذارند. البته پیدا کردن مدلی شیشه ای در بازار که هم شیک باشد و هم با کیفیت، اندکی سخت است اما این صرف زمان بیشتر برای پیدا کردن مدلی با کیفیت، قطعا ارزشش را دارد. میز آرایش شیشه ای زیر همراه با آینه و دراور عرضه می شود و معمولا می تواند تا ۴۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

میز آرایش

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مزیت اصلی میزهای مدرن، اندازه به نسبت کوچک تر آنها نسبت به نمونه های کلاسیک است. در ادامه یک مدل مدرن بسیار زیبا را مشاهده می کنید که بخاطر کوچکی اش در هر اتاقی با هر اندازه ای جا می شود. چنین میزی را می شود کنار تختخواب قرار داده و به عنوان میز پاتختی سرویس خواب نیز از آن استفاده کرد. رویه میز می تواند از جنس سنگ مرمر بوده و علاوه بر آینه، یک جعبه کوچک نیز برای قرار دادن لوازم آرایشی تعبیه می شود که این تغییر کوچک تا حد زیادی به زیبایی فضا می افزاید. این میز را به طور معمول می توان در دو رنگ متفاوت تهیه کرد. این مدل برای اتاق های کوچک توصیه می شود و همچنین بهتر است برای فضاهای کوچک از میزهای چند منظوره استفاده کنید. منظور میزهایی است که هم قابلیت تبدیل شدن به میز کار را دارند و هم یک میز آرایش. با این کار دیگر نیازی نیست دو عدد میز در یک اتاق کوچک قرار بگیرد. در ادامه مدلی را مشاهده می کنید که دقیقا برای همین هدف طراحی شده است. بدنه میز از چوب ساخته شده و در یک سمت میز چند عدد کشوی دراور برای ذخیره سازی قرار می گیرد. رویه میز علاوه بر چوب، در طرح های مرمری و شیشه ای نیز تولید می شود. چیدمان خانه کوچک با رنگ شاد نیز از مطالب قابل توجه در حوزه چیدمان مدرن جالب توجه است.

مطالعه کنید:  رنگ ها و دکوراسیون

میز آرایش

از آنجایی که بیشتر میزهای آرایش در یک گوشه از اتاق قرار می گیرند، خیلی بهتر می شود اگر طرح میز دقیقا با کنج دیوار هم شکل باشد. در ادامه یک میز آرایش مدرن را مشاهده می کنید که برای قرار گیری در کنج دیوار طراحی شده است. شکل سینوسی این میز باعث جفظ فضای زیادی برای ذخیره سازی لوازم می شود تا فضای مطلوبی نیز در قسمت روی میز در اختیار داشته باشید. نکته جالب دیگر در مورد این مدل از میز تعداد آینه های آن است که هر کدام با شکل و اندازه متفاوت روی میز مرمری قرار خواهند گرفت. این طراحی باعث می شود که با یک میز بسیار لوکس و چشم گیر مدرن روبرو باشیم. طرح های مدرن اغلب بدون کشوی دراور تولید می شوند چرا که بدون آنها خیلی ساده تر و مدرن تر بنظر می رسند. به همین خاطر شاید بعضی ها میز آرایش مدرن را همانند میز کنسول بدانند چرا که خود میز، صندلی و آینه وسیله دیگری همراه خود ندارد. البته غالبا یک کشوی کوچک برای مرتب کردن لوازم آرایش تعبیه می شود اما خبری از کشوهای متعدد نیست.

میز آرایش

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز