فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2766 روز پیش
بازدید 529 بدون دیدگاه

سال نو، اتاق خواب نو!!! – بخش اول

 

 

 

دکوراسیون اتاق خواب

با توجه به نزدیک شدن سال جدید و آمدن فصل بهار، برخی افراد میل به ایجاد تغییر در دکوراسیون فضای خانه شان دارند و در این میان، اتاق خواب نیز استثنا نیست. اتاق خواب به عنوان یک فضای بزرگ و تاثیرگذار می تواند یکی از گزینه های مناسب برای ایجاد تغییر در فضای خانه باشد، چون وسایل فراوان آن می توانند به سادگی و تنها با مقداری تغییر، فضای کلی و اتمسفر حاکم بر اتاق خواب را تغییر دهند؛ از این رو تیم دکوراسیون ایران میز بر خود واجب دیده است تا چندین روش را برای شما به خوبی توضیح بدهد و با متد های دکوراسیون روز دنیا با شما همراه باشد تا اتاق خواب رویایی و دلخواه تان را خلق کنید. اگر می خواهید تغییری در فضای اتاق خواب تان ایجاد کنید و یا قصد متحول کردن آن را دارید پبشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به سادگی و در کمترین زمان ممکن راهنمایی کنیم. میز ناهار خوری و سرویس خواب از جمله محصولات ایران میز میباشد.

تختخواب

تختخواب و تاثیر آن

یکی از بزرگترین سطوح موجود در فضای اتاق خواب که قابلیت دکور شدن را دارد و به سادگی می تواند تغییر پذیر باشد، تختخواب است. تختخواب، با توجه به اینکه هم از نظر دکوراسیون و هم از نظر راحتی و آسایش بسیار حائز اهمیت است، لذا به عنوان اولین کالای فضای اتاق خواب و همینطور مهم ترین آن تلقی می شود و در بیشتر موارد متخصصین و طراحان حرفه ای دکور، فضای اتاق خواب را با استفاده از رنگ غالب و انتخاب صحیح تختخواب طراحی می کنند. تختخواب ها از نظر نوع و ابعادشان به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در مهم ترین و پر کاربردترین دسته بندی ها به سه دسته ی عمده و تجاری تقسیم بندی می شوند که عبارتند از تختخواب یک نفره، تختخواب دو طبقه و تختخواب دونفره؛ که هرکدام با توجه به ابعادشان می توانند کاربری متفاوتی داشته باشند. برای مثال تختخواب یک نفره اگر در ابعادی کوچک باشد، به عنوان تختخواب نوزاد و کودک استفاده خواهد شد و همینطور اگر از یک تختخواب یک نفره با ابعاد بزرگ تر استفاده شود، آن تختخواب به عنوان تختخواب نوجوان تلقی خواهد شد. اکثر مردم در منازلشان، با کمبود فضا مواجه هستند، از این رو استفاده ی بهینه از فضای ممکن، می تواند عاقلانه ترین و درست ترین انتخاب ممکن باشد چرا که این انتخاب می تواند بر روحیه ی افراد، زیبایی فضا و همینطور نوع دکوراسیون آن فضا تاثیر مستقیم بگذارد و آن را متحول کند. کالای آشنای این روزهای اتاق خواب های کوچک و یا اشتراکی چیزی نیست بجز تختخواب دو نفره؛ که با توجه به اندازه اش، می تواند به سادگی و در عین اشغال کردن کمترین فضای ممکن، بیشترین بازدهی را برایتان به همراه داشته باشد. در کنار یک تختخواب می توان از یک روتختی زیبا نیز استفاده کرد تا فضای تختخواب و هارمونی رنگ اتاق خواب به خوبی تنظیم شود.

تختخواب

اگر می خواهید درباره ی دکوراسیون جدید اتاق خواب و نکات آن بیشتر بدانید، با ما همراه باشید تا به خوبی راهنمایی تان کنیم. همچنین فروشگاه اینترنتی ایران میز با سابقه ای بالغ بر ۸ سال فعالیت قدرتمندانه در عرصه ی فروش آنلاین وسایل و ملزومات چوبی و فلزی، تمامی کالاهای مورد نیاز تان را با مناسب ترین قیمت و به صورت ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان به شما تحویل خواهد داد. همچنین برای اطلاع از قیمت جشنواره ها و دریافت کد تخفیف های روزانه و دوره ای، می توانید عضو کانال تلگرام ایران میز شده و بهترین وسایل مورد نیازتان را بهترین قیمت، انتخاب و خرید کنید. در ادامه مقاله سال نو, اتاق خواب نو بخش دوم را بخوانید.

مطالعه کنید:  روش ها و ایده های گسترش فضای اتاق خواب
-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز