فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2913 روز پیش
بازدید 647 بدون دیدگاه

روش های دکوراسیون اتاق خواب تان در کمترین فضای ممکن

تختخواب مناسب

تنوع دکوراسیون اتاق خواب

قطعا روش های متنوع و بسیار زیادی برای ایجاد تغییر در اتاق خواب وجود دارد اما تنها برخی روش ها هستند که به ذخیره و استفاده ی حداکثری از فضای اتاق خواب منجر می شوند. پس به شما توصیه می کنیم در صورت تمایل برای تغییر فضای اتاق خوابتان با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنیم. در ادامه ی این مطلب می خواهیم چند روش کارآمد و جدید را برایتان توضیح بدهیم. برای اتاق خواب خود از ایران میز میتوانید استفاده کنید و مشخصات و قیمت سرویس خواب چوبی و تخت خواب یک نفره را در آن بیابید.

تختخواب مناسب

تختخواب مناسب و با کیفیت برای شما خوابی راحت به ارمغان می آورد و می توانید با انتخاب تشک مناسب از گرفتگی های عضلانی و ناراحتی هایی که از نحوه ی غلط قرار گیری بدن بر روی تشک ایجاد می شوند جلوگیری کنید. علاوه بر داشتن خواب راحت، می توانید از فضای زیر تختخواب مناسب و شیک تان به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل اضافی اما مورد نیازتان استفاده کنید تا فضایتان به مراتب منظم تر و تمیز تر بنظر بیاید.

رو تختی زیبا

رو تختی زیبا

بعد از انتخاب تختخواب مناسب نوبت به انتخاب رو تختی زیبا و با رنگ شاد می رسد که نقش بسیار زیادی در چگونه بنظر رسیدن تختخواب و به طور کلی تر، چگونه بنظر رسیدن اتاق خواب تان دارد. مهم تر از انتخاب روتختی، انتخاب صحیح رنگ آن است چرا که رنگ و طرح روتختی تان قبل از هر چیزی به چشم می آید پس بهتر است بیشترین دقت را هنگام انتخاب رنگ و طرح رو تختی تان داشته باشید.

سرویس خواب

سرویس خواب

برای داشتن انتخابی هوشمندانه تر و بجای خریدن تختخواب و دیگر وسایل اتاق خواب تان که ممکن است با همدیگر هماهنگی کافی و مناسبی نداشته باشند، می توانید یک سرویس خواب و یا یک ست کالای خواب هماهنگ و زیبا انتخاب کنید تا علاوه بر داشتن تمامی وسایل مورد نیاز تان در اتاق خوابتان، فضایی کاملا زیبا و هماهنگ در اختیار داشته باشید.

آباژور و نور پردازی مناسب

آباژور و نور پردازی مناسب

حتی اگر از زیباترین مدل های تختخواب و روتختی در فضایتان استفاده کنید، در صورت نبود نور کافی نمی توانید تمامی زیبایی وسایل تان را به نمایش بگذارید پس بهتر است ایده ای اساسی برای زیباتر کردن فضایتان با نور پردازی مناسب بوسیله ی لوستر، انواع آباژور های رو میزی و ایستاده داشته باشید تا زیبایی فضایتان به حد کمال خود برسد.

تختخواب دو طبقه

تختخواب دو طبقه

یکی دیگر از انتخاب های مناسب برای اتاق خواب های مشترک بین فرزندان و برای ذخیره ی بیش از پیش فضا از تختخواب های دو طبقه استفاده کنید تا جای بیشتری برای قرار دادن میز تحریر و میز کامپیوتر برای فرزندانتان داشته باشید و یا حتی صندلی راک و صندلی راحتی تان را بتوانید در فضایتان قرار بدهید و از فضایتان بیشترین استفاده را ببرید. در ضمن این روش برای خانه های کوچک و جمع و جور، یک ترفند مناسب و زیرکانه است.

کمد و دراور

کمد و دراور

کمد و دراور مناسب و زیبا را می توان به عنوان یک وسیله ی بسیار مهم در فضای اتاق خواب در نظر گرفت. از طرفی با ترکیب این دو وسیله ی بسیار کاربردی و در فضاهای کوچک، می توانید از کمد های دارای کشو استفاده کنید. اگر از یک کمد دارای آینه در فضایتان استفاده کنید، می توانید علاوه بر انعکاس نور و زیباتر شدن فضا، مشکل کمبود آینه در فضایتان را به طور کل برطرف کرده و از دکوراسیون تان لذت ببرید. برا دانستن مدل های دکوراسیون نارنجی این مقاله را بخوانید.

مطالعه کنید:  10 کاری که افراد منظم بعد از بیدار شدن شان انجام می دهند

 

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز