فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2916 روز پیش
بازدید 682 بدون دیدگاه

خانه ی رویاییتان را خودتان دکور کنید!

 

مبلمان شیک

دکوراسیون خانه

قطعا تا به حال خانه های بسیاری را دیده اید که به طرز بسیار زیبایی دکور شده اند و شاید این موضوع برایتان جالب باشد که دکور کردن یک فضا دقیقا به چه وسایل و چه ترفند هایی نیاز دارد؟ در ادامه ی این مطلب به طور کامل برایتان توضیح خواهیم داد که چگونه می توان یک فضای معمولی و ساده و یا حتی قدیمی را با دکوراسیون زیبا به یک خانه ی شیک و بسیار جذاب تبدیل کرد. اگر می خواهید نکاتی هر چند کوچک درباره ی تغییر فضایتان و استفاده از چیدمان موثر بدانید با ما همراه باشید. برای خانه خود میز ناهار خوری ارزان قیمت و یا تخت خواب یک نفره خود را به راحتی میتوانید در ایران میز خریداری کنید.

مبلمان شیک

وسایل بسیار زیادی بر چگونه بنظر رسیدن یک فضای خانگی تاثیر خواهند گذاشت که از جمله ی آنها می توان به مبلمان شیک و با کیفیت اشاره کرد. مبلمان با کیفیت و با رنگ مناسب بسیار مهم هستند و تاثیر بسیار زیادی بر نحوه ی بنظر رسیدن فضا دارند. فرقی ندارد که از مبلمان مدرن استفاده می کنید و یا از مبلمان کلاسیک و قدیمی در فضایتان بهره می برید و تنها نکته ی مهم در این میان سلیقه ی شما و انتخاب صحیح سبک دکوراسیون و وسایل تان است.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری

بعد از مبلمان نوبت به میز ناهارخوری میرسد که بسیار تاثیر گذار بوده و می توان گفت که تمرکز یک فضا در طول یک روز تقریبا سه مرتبه بر روی میز ناهارخوری متمرکز خواهد شد پس بهتر است با توجه به اهمیت آن و همینطور سلیقه تان میز ناهارخوری فضایتان را انتخاب کنید. تفاوتی ندارد که فضایتان کوچک است و یا فضایی بزرگ در اختیار دارید، مهم نوع و سبک میز ناهارخوری مناسب برای فضایتان است که بهتر است طبق مدل دکوراسیون تان انتخاب کنید.

صندلی راحتی

صندلی راحتی

خستگی تان را بهتر است بجای اینکه با خوابیدن های طولانی و وقت گیر بر روی تختخواب تان برطرف کنید، و این زمان را بر روی صندلی راحتی و یا صندلی راک زیبا و با کیفیت تان بگذرانید و یا در همان حالت تلویزیون ببینید و یا کتاب مورد علاقه تان را که از کتابخانه ی مدرن و جذابتان برداشته اید، بخوانید.

وسایل تزیینی

وسایل تزیینی

بعد از وسایل ضروری برای فضای خانه، نوبت به وسایل تزیینی و شیک می رسد تا وظیفه ی تکمیل کردن و زیباتر کردن فضای خانه تان را به زیبایی به انجام برسانند. در این میان بهتر است از وسایلی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی نور و درخشندگی به فضایتان ببخشند و اتاق نشیمن تان را زیباتر کنند. وسایلی مانند گلدان های براق و فلزی، شمعدان های شیک و فلزی و یا کریستال بسیار توصیه می شوند اما آباژور را می توان به جرات بهترین انتخاب برای انواع فضاها دانست.

کابینت های با دوام

کابینت های با دوام

فضای آشپزخانه را می توان به عنوان قلب یک خانه در نظر گرفت که منظم شدن قلب یک خانه نیازمند کابینت های جادار و از همه مهم تر با کیفیت است همانطور که برای منظم تر شدن فضای اتاق نشیمن و اتاق خواب از قفسه و کتابخانه ی دوبعدی استفاده می شود. برای آشپزخانه هایی که در طراحی داخلیشان از اوپن استفاده شده است به شما توصیه می کنیم از یک صندلی اوپن زیبا و مناسب استفاده کنید. در ضمن اگر فضای کافی در اختیار دارید بهتر است میز ناهارخوری تان را در فضای آشپزخانه تان چیدمان کنید.

مطالعه کنید:  اتاق های اضافی و کاربرد های آن

میز تحریر

میز تحریر

میز تحریر که امروزه بسیار پر کاربرد است، به طور معمول در هر خانه ای و با هر نوع و سبک دکوراسیونی وجود دارد و از آن استفاده ی زیادی می شود مثلا فرزندان تان می توانند تکالیف مدرسه و یا دانشگاهشان را انجام بدهند و شما نیز می توانید به مطالعه ی کتاب مورد علاقه تان مشغول شوید و اینجاست که نقش یک صندلی ارگونومیک و شیک می تواند بر نحوه ی استفاده و حالت استفاده ی شما از میز تحریرتان تاثیر گذار باشد.

تختخواب مناسب

تختخواب مناسب

اتاق خواب جایی است که شما دست کم هفت ساعت از زمان یک روزتان را در آن سپری می کنید. از این رو بهتر است فضایی مناسب و زیبا برای خودتان خلق کنید تا در این مدت زمان بتوانید به اندازه ی کافی و با کیفیت قابل قبول استراحت کنید. برای ایجاد فضایی دلپذیر و در عین حال زیبا بهتر ایت از یک تختخواب با دوام استفاده کنید و اگر به دنبال هماهنگی بیشتر هستید، می توانید از یک سرویس خواب مناسب و هماهنگ در فضایتان اسفاده کنید.

دراور

دراور

دراور مناسب و با رنگ هماهنگ در یک فضا را می توان یک مزیت و یک ویژگی خوب تلقی کرد، چرا که وجود کمد و دراور متناسب با اندازه و رنگ فضا، تا حد بسیار زیادی در بهتر بنظر رسیدن اتاق تان تاثیر مثبت خواهد گذاشت. برای مثال با داشتن فضایی با رنگ غالب آبی، به شما داشتن یک دراور چوبی قهوه ای رنگ را توصیه می کنیم. بهترین رنگ های مبلمان چرم را در این مقاله بخوانید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز