فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز
iranmiz 2678 روز پیش
بازدید 698 بدون دیدگاه

اتاق کودک با دکوراسیون زرد

زرد

رنگ زرد

اگر تنها یک ترکیب رنگی برای دکوراسیون اتاق نوزاد را نام ببریم که تمام ویژگی های مثبت را در خود داشته باشد آن ترکیب، ترکیب رنگ زرد و خاکستری است. تم زرد و خاکستری انرژی بسیار زیادی در فضای اتاق پخش می کند و از طرفی دکوراسیون را مدرن و امروزی نیز نشان می دهد. از این ترکیب چه برای اتاق پذیرایی استفاده کنید چه برای اتاق خواب، خیالتان از بابت نتیجه ای مطلوب که منحصر به زمان و مکان خاصی نیست راحت خواهد بود. زرد و خاکستری محیطی روشن، دلپذیر، مدرن و در عین حال بدور از سادگی و یکنواختی درست می کند و به همین خاطر در اتاق نوزاد نیز بسیار خوب نتیجه می دهد. رنگ زرد را با دیگر محصولات خانگی خود مانند میز ناهار خوری , میز تلویزیون , تخت خواب و .. میتوانید ست کنید.

زرد

قسمت خوب موضوع اینجاست که شما به راحتی می توانید این ترکیب رنگی را به دکوراسیونی دخترانه یا پسرانه تغییر بدهید. تنها با اضافه کردن یک رنگ سوم به میزان اندک این کار به سادگی هر چه تمام تر برای شما انجام خواهد شد. شاید بدانید که در چند سال اخیر بیشتر دکوراسیون های داخلی امروزی به استفاده از رنگ خاکستری روی آورده اند تا حدی که پیش بینی می شود این رنگ رفته رفته جایگزین رنگ سفید بین عموم مردم شود. شاید دلیلش همین انعطاف پذیری بالا و منحصر به فرد رنگ خاکستری با رنگ های شاد دیگر من جمله زرد باشد. شما میتوانید خانه تان را نیلی چیدمان کنید و جلوه زیبایی به آن بدهید.

زرد

همانطورکه در بالا اشاره شد به ترکیب زرد و خاکستری در اتاق نوزاد، می توانید رنگ سومی را اضافه کنید. معمولا این رنگ، سفید انتخاب می شود زیرا سفید هم انعطاف پذیری بالایی دارد که ترکیب آن با زرد و خاکستری هیچگاه قدیمی نخواهد شد و هم برای دختر و پسر مناسب است. در ادامه یکی از ساده ترین راه های استفاده از سه رنگ سفید، خاکستری و زرد را مشاهده می کنید که در عین سادگی چهره جذاب، شاد و به دور از بهم ریختگی و شلوغی را در اتاق نوزاد ایجاد کرده است. فقط یک نوار کوچک از زرد و خاکستری در زمینه دیوار، الگویی قابل فهم و شیک در دیزاین بوجود آورده که البته با رنگ مبلمان اتاق نوزاد همراه می شود.

زرد

ایجاد فضای شاد در اتاق نوزاد بیشتر از اینکه مناسب کودکان باشد برای خود والدین مفید است، زیرا با قدم گذاشتن به چنین فضای شادی، با روحیه و انرژی بیشتری به فرزند خود توجه می کنند. در ادامه یک ترکیب فوق العاده شیک از رنگ زرد و خاکستری را مشاهده می کنید، البته در این بین به میزان خیلی کمی نیز از رنگ سفید در قسمت پرده و دراور استفاده شده تا فضا متعادل تر شود. در کنار الگوی جالب نقاشی شده روی دیوار، خود تخت نوزاد نیز طراحی بسیار زیبایی دارد و با ستون و چهارچوب بلندش به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل شده است.

زرد

اگر دوست ندارید از رنگ زرد به میزان زیاد در دکوراسیون اتاق نوزاد خود استفاده کنید، راه های بسیار زیادی پیش رویتان قرار خواهد گرفت تا به میزان جزئی بتوانید این رنگ را به دکوراسیون اتاق دلبندتان اضافه کنید. برای این کار بهتر است رنگ خاکستری را رنگ اول اتاق انتخاب کنید در حالی که رنگ زرد بعنوان یک رنگ پشتیبان در پس زمینه قرار می گیرد. برای مثال می توانید یک قالیچه شیک یا پرده اتاق را به رنگ زرد انتخاب کنید، معمولا پرده ها و به طور کلی عناصر پارچه ای اتاق مانند بالش و روتختی و تشک، بهترین راه برای آوردن رنگ زرد به میزان جزئی در دکوراسیون اتاق است.

مطالعه کنید:  خرید مبلمان نسکافه ای

زرد

به هیچ وجه نباید گرمای رنگ زرد در دکوراسیون داخلی را دست کم بگیرید، حتی اگر به مقدار خیلی کم از این رنگ در اتاق نوزادتان استفاده کنید. مدل های زیر به میزان بسیار جزئی، حتی کمتر از مدل های بالا از رنگ زرد استفاده کرده اند اما به شیوه ای که همان میزان جزئی نیز تاثیر بسیار شگرفی در زیبایی ظاهر دکوراسیون گذاشته است. اگر تمام دیوارها و لوازم اتاق به رنگ خنثی مانند سفید و خاکستری انتخاب شوند در این صورت رنگ زرد می تواند آن تاثیر شگرف خود را بروی چیدمان اتاق بگذارد. برای مثال در شکل های زیر یک آباژور ساده یا یک صندلی و بالش کوچک به رنگ زرد سریعا فضای داخلی اتاق را متحول می کنند.

زرد

وقتی صحبت از دکوراسیون زرد و خاکستری در اتاق نوزاد می کنیم، منظورمان فقط رنگ و طرح های ساده نیست، الگوهای بسیار جذابی وجود دارند که می توانند به صورت تاکیدی روی دیوار یا طرح فرش و قالیچه کف به نمایش گذاشته شوند. یکی از بهترین گزینه ها می تواند استفاده از کاغذ دیواری با طرح های هندسی و ژئومتریک باشد که به صورت تاکیدی، فقط بر روی یکی از دیوارهای اتاق نصب می شود. البته طرح های سفارشی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که انتخاب آنها کاملا بستگی به سلیقه و نظر شما دارد اما سعی کنید حتما از این طرح های جذاب حداقل بر روی قسمتی از دیوار یا قسمتی از کف خانه استفاده کنید تا جذابیت دکوراسیون تان دو چندان شود.

زرد

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب و طراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز مشاهده کنید.

-->--> -->-->

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه اینترنتی ایران میز فروشگاه اینترنتی ایران میز